TË REJAT E FUNDIT

Grid List

Sa herë mund të keni dëgjuar se ushtrimi i gjimnastikës është i ndaluar gjatë një programi për humbjen e peshës, pasi ajo “ngjesh” dhjamin/ yndyrën dhe e bën më të vështirë humbjen e kilogramëve të tepërt. Ky është ndoshta një nga mitet më të mëdha. Gjimnastika/ aktiviteti fizik jo vetëm që nuk e “ngjesh” dhjamin por njëkohësisht ndihmon në rritjen e sasisë së dhjamit të djegur e si rrjedhojë dhe në humbjen e peshës.

Leggi tutto: Aktiviteti fizik duhet të ushtrohet më tepër gjatë dietës!

Keni dyshime në lidhje me udhëzimet që ju japin? Po ju japim përgjigje pyetjeve më të shpeshta në lidhje me formimin e muskujve të barkut. Muskujt e barkut të formuar mirë janë SEXY dhe me sa duket është vështirë ti arrish. Të gjithë i duan por pak i arrijnë! Kur fillon koha për tu stërvitur për të krijuar muskuj barku, fillojnë edhe teoritë e ndryshme: Disa ju thonë që duhet të ushtroheni çdo ditë e të tjerë ju thonë çdo 2 ditë (si stërvitja për muskujt e tjerë të trupit).

Leggi tutto: Doni muskuj barku perfekt? Ja se si!